Kabel Diagnostyczny do Audi, Seata, Skody i VW.

102,90 zł

Wysyłka:24 godziny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wielofunkcyjny Kabel Diagnostyczny - Interfejs Obd2 USB KKL+VAG-COM Release 704, do Samochodów Grupy VW (AUDI , SEAT , SKODA , VOLKSWAGEN) 1988 - 2004. 
                                                                            
Dlaczego warto kupić ten interfejs?
                                                  
Ponieważ bardzo łatwo można sprawdzić, np. czy kupowane przez nas auto
ma wszystkie poduszki sprawne, dzięki temu wiemy czy było uszkodzone.
                                                      
Możemy zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy na omijaniu podłączania auta do
komputera w warsztacie!
                                                      
Takie podłączenie kosztuje od 60-200 netto!!
Po co przepłacać?
                                                      
Kasując interfejsem tylko jeden malutki błąd, przepaloną kontrolkę itp.
już zaoszczędziliśmy.
                                                                          
Dzięki interfejsowi USB po podłączeniu do Twojego komputera
będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki:

                                                               
 1. Elektronika Silnika,
 2. System ABS,
 3. Poduszki powietrzne SRS,
 4. Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków,
 5. Centralny zamek, alarm - fabryczne,
 6. Skrzynia biegów automatyczna,
 7. Liczniki i wskaźniki,
 8. Radio, system nawigacji, telewizja,
 9. System dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne),
10. Klimatyzacja,
11. System pomocy przy parkowaniu,
12. Regulacja zasięgu świateł (ksenony),
13. Szyber dach itd....
                                                 
Umożliwia diagnozowanie następujących modeli samochodów:

- AUDI wszystkie modele od 1988 do 2004 roku
- SEAT wszystkie modele od 1993 do 2004 roku
- SKODA wszystkie modele od 1994 do 2004 roku
- VOLKSWAGEN wszystkie modele od 1988 do 2004 roku
  oraz wiele aut wyposażonych w złącze OBD2 i wykorzystujące standard
  ISO 9141.
                                                 
Interfejs pozwala na:
• Odczyt i kasowanie błędów OBD-II - wszystkie protokoły,
• Odczyt i kasowanie lampki CHECK ENGINE,
• Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym - LIVE DATA,
• Odczyt kodów oczekujących i charakterystycznych producenta,
• Podgląd ZAMROŻONYCH RAMEK - FREEZE FRAMES,
• Tworzenie logów statycznych i dynamicznych,
• Pomiar mocy silnika (KM),
• Pomiar parametrów takich jak czas od 0-100 km/h itd.,
• Kasowanie oraz modyfikacja terminów przeglądów technicznych i wymian
  oleju,
• Sprawdzanie realnego przebiegu samochodu z ECU silnika,
• Adaptacje elementów silnika takich jak przepustnica, regulację obrotów, 
  modyfikacja wtryskiwanej dawki paliwa,
• Odpowietrzanie pompy ABS,
• Sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych
  cylindrów czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na 
  poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym.
• Programowanie immobilaizera,
• Przeprowadzanie korekty licznika,
                                                    
Umożliwia diagnozowanie wszystkich systemów w samochodzie:
• Elektroniki silnika, ABS,
• Układu paliwowego,
• Układu dolotu powietrza,
• Automatycznej skrzyni biegów,
• Elektroniki pompy diesla.
                                                    
Interface ten umożliwia również w samochodach AUDI , SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN:

                                                  
- Zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu 
  można bardzo szybko wykryć usterkę,
                                            
- Oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
  kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
  inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze
  zmiennym przedziałem okresowym,
                                                    
- Podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, 
  czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.).
                                                       
Przy odrobinie doświadczenia można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica,
  regulacja obrotów i zapłonu itd.),
- programować immobilaizer,
- regulować stan licznika (cofnąć licznik),
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning.
                                                             
Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera
silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie ich, diagnoza
elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki.
                                           
Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji
silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w
dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
                                               
Nie musisz z byle problemem iść od razu do autoryzowanej stacji obsługi, oni
też posiadają takie urządzenie i też na podstawie jego dokonują napraw.
                                                         
Interfejs powstał jako alternatywa dla oryginalnych urządzeń takich jak
VAG 1551 VAG COM czy VAS.                             
                                                    
Koszt urządzenia są niewspółmiernie małe w porównaniu ze wspomnianymi
a możliwości znacznie większe niż nawet KTS 5xx.
                                                           
Wymagania Sprzętowe:

- Komputer PC lub laptop Pentium III lub nowszy,
- 256 MB RAM,
- Port USB.                                                   
                                              
W Cenie:
› Kabel Diagnostyczny/Interfejs Obd2 USB KKL+VAG-COM Release 704,
› Instrukcja obsługi PL,
Link do pobrania sterowników,
› Gwarancja 12 m-cy.
                                               
Wysyłka w 24h!
Płatność przy odbiorze
Przy zakupie kilku produktów naraz - płatny tylko jeden koszt przesyłki!
Koszt przesyłki pocztą (dostawa w 3-7dni) - ok. 13zł
Koszt przesyłki kurierskiej pocztex (dostawa w 24h) - 35zł
Realizujemy również przesyłki za granicę oraz na "Poste Restante"
Na życzenie wystawiamy faktury VAT
Wszystkie ceny zawierają podatek VAT 23%

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję